دبیر ششمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی معرفی شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در بخشی از حكم یاراحمدی خطاب به كوپال آمده است: سال ها تلاش موثر و ارزش آفرین جنابعالی در اعتلای نمایشنامه نویسی ملی ایران ستایش برانگیز و فراموش نشدنی است. كانون نمایش نامه‌نویسان خانه تئاتر ایران مفتخر است به منظور بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند شما، دبیری شششمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را به جنابعالی محول نماید.

** ' 33 درصد نیل سایمون' دو اجرایی شد

نمایش'33 درصد نیل سایمون' به كارگردانی افسانه ماهیان با توجه به استقبال مخاطبان، از 24 تا 29 مرداد ماه، با دو اجرا میزبان علاقه مندان است.

این نمایش با بازی هنرمندانی از جمله علی سرابی، آیداكیخائی، مسعود میرطاهری و الیكا عبدالرزاق از روز سه شنبه 24 مرداد ماه تا روز یكشنبه 29 مرداد ماه در دو سانس 18 و 45 دقیقه و 20 و 45 دقیقه در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.

** نمایش 'حساب پرداخت نمیشه' به اجراهای خود پایان داد

نمایش كمدی 'حساب پرداخت نمیشه' به كارگردانی هادی عامل هاشمی روز گذشته(دوشنبه) در میان استتقبال تماشاگران به اجراهای خود در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران پایان داد.

نمایش كمدی 'حساب پرداخت نمیش' با بازی نگار عابدی، هدایت هاشمی، علی صالحی، علی عامل هاشمی، غزل نعیمی و حمیدرضا محمدی روایتگر داستان مردم كشور ایتالیا بود كه بدلیل تورم و گرانی اجناس برای تهیه مایحتاج خود به فروشگاه ها هجوم می آورند اما ... .

فراهنگ ** 9266 ** 1071





:: برچسب‌ها: عشق , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: